Visos “Maxima” veikalos Bauskā ieviests jaunais koncepts

28. februāris, 2024

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 28. februāri, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis “Maxima X” veikals Bauskā, Slimnīcas ielā 8, tādējādi noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu pilsētā. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti teju 45 000 eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Līdz ar durvju atvēršanu atjaunotajam “Maxima” veikalam Slimnīcas ielā 8, esam pilnībā ieviesuši vienoto veikalu konceptu Bauskā, turklāt jau pirms vairāk nekā gada veicām uzlabojumus arī “Maxima X” veikalā Pionieru ielā 2. Atjaunotais veikals atrodos tuvumā iedzīvotāju apmeklētām vietām – gan autoostai, gan Bauskas slimnīcai, gan Bauskas 2. vidusskolai, tāpēc esam pārliecināti, ka pilsētas viesi un iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo pircējiem tagad būs ērtāk un ātrāk iepirkties, taču darbiniekiem būs efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam. Šomēnes šis ir jau sestais veikals, kuru pielāgojam vienotajam veikalu konceptam un līdz gada beigām plānojam pielāgot “Maxima X” un “Maxima XX” veikalus arī citviet Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja