Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, septembra sākumā durvis vēruši divi atjaunotie “Maxima” veikali Rīgā – Mūkusalas ielā 73 un Jāņa Grestes ielā 5a. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 350 tūkstoši eiro, padarot veikalus intuitīvākus, plašākus un nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Līdz ar septembra sākumu vienotā koncepta veikalu pulku esam paplašinājuši ar diviem “Maxima” veikaliem, kuri atrodas gan ceļā uz iedzīvotāju iecienītām atpūtas vietām, gan atrodas izglītības iestāžu tuvumā. Abu veikalu pielāgošana jaunajam konceptam ir būtisks attīstības solis, jo to iekārtojums un sortiments vēl vairāk atvieglos galvaspilsētas iedzīvotāju un viesu ikdienu, padarot iepirkšanos ērtāku, parocīgāku un ātrāku. Pietam, veikals Jāņa Grestes ielā ir pirmais jaunā formāta veikals ar tik mazu platību. Tas vien pierāda, ka formāta ieviešana ļauj arī maza izmēra veikala telpas padarīt plašākas un pircējiem ērtākas. Šobrīd esam pilnveidojuši vairāk nekā 100 veikalus visā Latvijā, un līdz pat gada beigām plānojam ieviest jauno konceptu vairākos tirdzniecības tīkla veikalos visā Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais veikalu koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.