Šodien, 16. jūnijā, pēc vairāku mēnešu darba durvis ver jaunā koncepta “Maxima X” veikals Preiļos, Rēzeknes ielā 4a. Šis ir jau 33. vienotā koncepta veikals Latvijā, kurā sortiments un preču izvietojums veidots tā, lai tas būtu ērts un saprotams klientiem, kā arī atvieglotu ikdienas darbu veikala darbiniekiem. Veikala rekonstrukcijā un būvniecībā, tostarp telpu pilnveidošanā, investēti 160 tūkstoši eiro, padarot veikalu intuitīvāku, plašāku un nodrošinot ērtāku iepirkšanās un darba vidi reģiona iedzīvotājiem.
“Līdz šim jaunāko vienotā koncepta veikalu Latgalē mēs atklājām pērnā gada decembrī Balvos, un esam gandarīti, ka šovasar atgriežamies šajā skaistajā novadā, lai pievienotu jaunā koncepta veikalu tīklam arī vietējo iedzīvotāju iecienīto veikalu Preiļos. Vien 15 minūšu gājienā no veikala atrodas skaistais Preiļu muižas komplekss un parks, kas ir lieliska pastaigu un piknika vieta. Tagad pilsētas iedzīvotājiem un viesiem veikala apmeklējums būs vēl parocīgāks, jo ikdienai un svētkiem nepieciešamie produkti būs ērti pieejami, un tos papildinās plašs vietējo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī daudzveidīgas gatavās “Meistara Marka” maltītes, kas lieliski piestāv vasaras piknikam. Papildus šiem ieguvumiem arī mūsu kolēģiem, kas strādā Preiļu veikalā, radīta ērta un mūsdienīga darba vide,” norāda Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpas ir pārveidotas pircēju un darbinieku ērtībām. Veikalu tirdzniecības zālē tiek ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, un ierīkota jauna ventilācija ar siltuma atgūšanas funkcijām. Papildus tam ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums, izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē, ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Veikalā ir mainījies telpu izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākās vietās – veikalu sākumā, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem. Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja