Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu Latvijā, sākot ar šodienu, 11. aprīli, “Maxima X” veikals Liepājā, Dzērves ielā 15, piedzīvojis ievērojamas pārmaiņas un vēris durvis pēc trīs mēnešu ilgas rekonstrukcijas. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti 800 tūkstoši eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, kā arī nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Šī gada otro ceturksni esam iesākuši ar “Maxima X” veikala rekonstrukciju Liepājā un tā pievienošanos jaunā koncepta veikalu pulkam. Šis šogad ir jau otrais “Maxima” veikals Liepājā, kas piedzīvojis vērienīgas pārmaiņas – pēc rekonstrukcijas esam palielinājuši tirdzniecības platību par aptuveni 60 m2 , kā arī uzlabojuši darbiniekiem atpūtas telpas un garderobes. Veiktie uzlabojumi sniegs iespēju pilsētas iedzīvotājiem un viesiem iepirkties mūsdienīgā un patīkamā vidē, bet darbiniekiem nodrošinās vēl ērtāku darba atmosfēru efektīvākam ikdienas darbam. Esam pārliecināti, ka veiktos uzlabojumus veikalā un produktu klāstu novērtēs ikviens veikala klients,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Rekonstrukcijas ietvaros “Maxima” veikala telpās, kuru platība sasniedz 632 m2, ir izveidota pilnībā jauna apdare, kā arī pārbūvēti visi inženiertīkli. Būtiski atjaunota arī veikala ēkas fasāde, kas gaidīs liepājniekus un pilsētas viesus jaunā veidolā. Lai veicinātu energoefektivitāti, ēkā ieviesti vairāki ilgtspējīgi risinājumi, to skaitā ir uzstādīts jauns energoefektīvs LED apgaismojumus un jauna rekuperācijas sistēma, kas nodrošinās būtiski uzlabotu gaisa apmaiņu veikala telpās ar siltuma atguves metodi.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja