Turpinot attīstīt un ieviest vienoto konceptu “Maxima” veikalos visā Latvijā, 15. jūnijā, pēc vairāk nekā 2 mēnešu rekonstrukcijas darbiem, durvis vēris atjaunotais “Maxima X” veikals Jelgavā, Dobeles šosejā 47a. Veikala pielāgošanā vienotajam konceptam, tostarp telpu rekonstrukcijā un modernizācijā, investēts vairāk nekā 1,5 miljons eiro, padarot veikala telpas intuitīvākas, uzlabojot iepirkšanās pieredzi gan jelgavniekiem, gan pilsētas viesiem, kā arī nodrošinot ērtāku darba vidi veikala personālam.
“Tuvojoties Jāņiem, esam patiesi priecīgi un lepni, ka mūsu jaunā koncepta veikalu saimei ir pievienojies atjaunotais “ Maxima X” veikals Jelgavā, Dobeles šosejā 47a. Tā pilnveidošanā īpašu uzmanību pievērsām gan telpu pārdomātam izkārtojumam un videi, gan plašam produktu sortimentam un daudzveidībai, lai veikalā būtu pieejami tieši tie produkti, ko klienti iecienījuši visvairāk. Arī tuvojoties svētkiem esam parūpējušies par iedzīvotāju iemīļotākajiem pārtikas un nepārtikas produktiem Līgo svētkiem, lai ikviens varētu ieskandināt saulgriežu laiku un līgot ar godu. Līdz gada beigām plānojam jauno veikalu konceptu ieviest vēl vairākos veikalos visā Latvijā, padarot mūsu klientu iepirkšanās pieredzi vēl patīkamāku,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Rekonstrukcijas laikā tika pilnībā atjaunota veikala āra teritorija, nodoršinot jaunu autostāvvietas un pieguļošās teritorijas segumu, kā arī LED apgaismojumu. Tāpat tika veikta jumta seguma nomaiņa un atjaunota ēkas fasade. Rekonstruētajam veikalam nodrošinātas jaunas inženierkomunikācijas, kas nodrošina efektīvāku un dabai draudzīgāku ēkas apsaimniekošanu. Veikala iekštelpās līdz ar rekonstrukciju ieviest jaunais koncepts, kas paredz, ka “Maxima” veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī veikala iekārtojumam izvēlēts jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi tā izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanos.
Veikalu esošais sortiments līdz ar jaunā koncepta ieviešanu tiek pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces vars rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima” veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, kurā iekļauts bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Šobrīd jaunais koncepts ir ieviests jau vairāk nekā 100 “Maxima” veikalos visā Latvijā.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja