Šodien, 25. aprīli, investējot vairāk kā 750 000 eiro, tiek svinīgi atklāts “Maxima XX” veikals Liepājā, Klaipēdas ielā 62, noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu pilsētā, t.i., tagad visi 9 “Maxima” veikali Liepājā ir kļuvuši plašāki un ērtāki, nodrošinot ergonomisku darba vidi kolēģiem un patīkamāku iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Līdz ar durvju atvēršanu “Maxima XX” veikalā Klaipēdas ielā 62, noslēdzam vairāk kā divu gadu ilgu darbu pie vienoto veikalu koncepta ieviešanas Liepājā, kopējām investīcijām sastādot divus miljonus eiro. Esam pārliecināti, ka pilsētas iedzīvotāji un viesi visos deviņos “Maxima” veikalos Liepājā novērtēs veiktos uzlabojumus. Pircēji tagad varēs ērtāk un ātrāk iepirkties, taču darbinieki spēs efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam. Tāpat svarīgi atzīmēt, ka šīs investīcijas ir ilgtermiņa ieguldījums procesu efektivitātes celšanā, nodrošinot zemu cenu saviem klientiem,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais veikalu koncepts “Maxima” veikalos Liepājā ieviests Siena ielā 3, Lielajā ielā 13, Mirdzas Ķempes ielā 9, Ziemeļu ielā 10, Oskara Kalpaka ielā 74, Cukura ielā 27 un Ganību ielā 167, Dzērves ielā 15 un Klaipēdas ielā 62.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja