“Maxima” – Nr. 1 mīlētākais un izdevīgākais mazumtirdzniecības zīmols Latvijā

26. septembris, 2022

“Maxima Latvija” ceturto gadu pēc kārtas atzīta par mīlētāko zīmolu mazumtirdzniecībā Latvijā un Baltijā, kā arī novērtēta kā izdevīgākais zīmols Latvijā. Tāpat uzņēmums iekļauts zīmolu TOP 5 tādās kategorijās kā “Cilvēciskākais zīmols Baltijā” un “Mīlētākais zīmols Lietuvā”.
 
“Mums ir patiess gandarījums, ka, jau ceturto gadu pēc kārtas, “Maxima” ir pircēju vidū atzīta un iecienīta izvēle ne tikai Latvijā, bet visā Baltijā. Īpašs nopelns šajā ir mūsu plašajai komandai un kolēģiem, kuri ieguldījuši enerģiju un lielu darbu, lai sasniegtu rezultātus un saņemtu šādu novērtējumu. Šogad īpaši mērķtiecīgi esam virzījuši darbības fokusu iepirkšanās pieredzes un darba vides uzlabošanai, kas ir veicinājis gan pozitīvas vēsmas mūsu pircēju vidū, gan efektīvāku un vieglāku ikdienu mūsu kolēģiem. Šogad viena no mūsu galvenajām prioritātēm bija pakāpeniska vienota “Mans veikals” koncepta ieviešana – un šobrīd jau 58 “Maxima” veikali visā Latvijā ir piedzīvojuši pārmaiņas, tādējādi padarot arī mūsu pircējiem iepirkšanos ērtāku un ātrāku, kā arī izdevīgākos piedāvājumus un iecienītākos produktus – vēl vieglāk pamanāmākus. Arī turpmāk vērsīsim savu darbību iepirkšanās pieredzes un vides uzlabošanā, domājot gan par pircēju ērtībām, gan ilgtspēju, kā arī stiprināsim sadarbību ar partneriem, lai nodrošinātu mūsu pircējiem kvalitatīvus un ikdienā iemīļotus produktus,” stāsta “Maxima Latvija” mārketinga direktore Gundega Laugale.
 
Šogad “Maxima Latvija” ieguvusi arī Sabiedrības integrācijas fonda piešķirto valsts programmas “Ģimenei draudzīga darbavieta” statusu, kas apliecina uzņēmuma rūpes par to, lai uzņēmuma darbības ikdienā tiktu ieviestas un īstenotas dažādas iniciatīvas ģimenei draudzīgas darbavietas un ģimenei draudzīgas iepirkšanās vides nodrošināšanai. Papildus tam, jau otro gadu pēc kārtas “Maxima Latvija” saņēmusi augsto “Platīna” novērtējumu Korporatīvās ilgtspējas un atbildības institūta (InCSR) organizētajā “Ilgtspējas indeksā”, kura ietvaros tiek vērtēta uzņēmumu stratēģija, tiešās un netiešās ietekmes vadība, attiecības ar darbiniekiem, sabiedrību un sadarbības partneriem.
 
Ar visiem “Mīlētāko zīmolu topa” rezultātiem iespējams iepazīties: https://balticbrands.eu/en.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja