“Maxima Latvija” turpina investēt veikalu modernizācijā, pārveidojot vēl divus veikalus Rīgā

07. februāris, 2024

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 7. februāri, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojuši “Maxima X” veikali Rīgā – Prūšu ielā 21 un Burtnieku ielā 39. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti teju 76 tūkstoši eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Līdz ar jaunā mēneša sākumu esam atklājuši arī divus “Maxima X” veikalus pēc vienotā koncepta. Esam pārliecināti, ka Ķengaraga un Teikas iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam, orientēties veikala vidē būs vieglāk un pircēji varēs iepirkties ātrāk un ērtāk. Turklāt neatkarīgi no pilsētas vai reģiona, veikali būs vienlīdz ērti kā klientiem, tā darbiniekiem. Līdz mēneša beigām plānojam pilnveidot vēl četrus “Maxima X” veikalus tādās pilsētās kā Rīgā, Liepājā, Madonā un Bauskā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
 

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja