“Maxima Latvija” savos veikalos ievieš digitālos čekus

03. maijs, 2022

Attīstot mūsdienīgu, ērtu un videi draudzīgu iepirkšanos, “Maxima Latvija” ieviesusi digitālo pirkumu čekus visos “Maxima” veikalos Latvijā. Tagad lojalitātes programmas “Paldies” kartes lietotāji čeku par pirkumu ērti varēs saņemt elektroniski savā e-pastā, kā arī aplūkot to “Maxima” mobilajā lietotnē. Digitālā risinājuma ieviešanai uzņēmums investējis aptuveni 50 tūkstošus eiro.
 
“Mūsdienīgas un ērtas iepirkšanās vides attīstība ir viens no “Maxima” stratēģiskās attīstības pamata virzieniem. Jau daudzu garu garumā mēs plaši un daudzpusīgi izmantojam tehnoloģiju piedāvātos risinājumus, lai padarītu iepirkšanos “Maxima” veikalu tīklā gan pircējiem ērtāku, gan videi draudzīgāku. Un tas tiek novērtēts! Esam novērojuši, ka klienti ļoti pozitīvi novērtē dažādas veikalos ieviestās dabai draudzīgas iniciatīvas, kā arī arvien biežāk izmanto dažādus digitālos risinājumus savos iepirkšanās paradumos. Digitālo čeku ieviešana visos “Maxima” veikalos Latvijā ir solis pretī vēl efektīvākam un ilgtspējīgākam iepirkšanās procesam, pateicoties kuram ir iespēja taupīt vides resursus un nodrošināt šādu iespēju arī mūsu klientiem,” norāda "Maxima Latvija" tirdzniecības direktore Evija Grīnberga.
 
Digitālo čeku saņemšanu ir iespējams aktivizēt ātri un ērti, lojalitātes programmas “Paldies” kontā www.maxima.lv/paldies vai “Maxima” mobilajā lietotnē veicot atzīmi, ka turpmāk pirkuma čekus pircējs vēlas saņemt tikai elektroniski. Veicot pirkumu un veikalā aktivizējot savu “Paldies” karti, sistēma automātiski sagatavos čeku elektroniski un čeks papīra formātā netiks izsniegts. Pirkuma čeks tiks nosūtīts uz klienta e-pasta adresi, kura ir norādīta “Paldies” kartes kontā. Čeku ir iespējams apskatīt arī savā “Paldies” kontā un pirkuma vēsturē - gan “Maxima” mājas lapā, gan mobilajā lietotnē. Digitālie čeki ir pieejami visplašākajā pārklājumā Latvijā – ikvienā kasē visos 173 “Maxima” veikalos.
 
Turpinot rūpēties par vēl drošāku un klientiem ērtāku iepirkšanos, “Maxima Latvija” vērienīgi paplašinājusi arī digitālo pakalpojumu “Skenē pats!”, kas nodrošina bezkontakta iepirkšanos. Tas sniedz iespēju ar “Maxima” lietotnes palīdzību pašiem skenēt preces un veikt apmaksu par pirkumu pašapkalpošanās kasēs vai īpašā maksājuma zonā. Pakalpojums tagad ir pieejams visos “Maxima” lielā formāta “XX” un “XXX” veikalos Rīgā un Mārupē.
 

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja