Jau sesto gadu pēc kārtas veikalu tīkls “Maxima Latvija” ir iekļauts ikgadējā “Baltijas Zīmolu topa” pētījuma rezultātu augšgalā un šogad ir atzīts par mīlētāko mazumtirdzniecības zīmolu Latvijā. Šī augstā atzinība ir apliecinājums, ka, nepārtraukti sekojot līdz klientu vajadzībām un nodrošinot viņiem aktuālo, piemēram, ilgtermiņa cenu samazināšanas iniciatīvu “Cenu līderi”, un atbalstot sabiedrībai svarīgas jomas, kā maltītes mazajiem slimnīcas pacientiem, bērnu rehabilitāciju un jauniešu sportu, tiek radītas sirsnīgas attiecības ar klientiem visā Latvijā.
“Liels paldies mūsu klientiem un sabiedrībai kopumā par augsto novērtējumu. Šis panākums ir mūsu čaklās komandas kopdarbs – kolēģi ir ieguldījuši daudz enerģijas un pūļu, lai sasniegtu šos rezultātus un saņemtu tik augstu novērtējumu – liels paldies viņiem par to. Tas pierāda, ka esam izvēlējušies pareizo ceļu, veltot ievērojamu darbu, pastāvīgi uzlabojot iepirkšanās pieredzi klientiem un darba vidi kolēģiem, pielāgojot veikalus jaunajam, uzlabotajam konceptam, vienlaikus nodrošinot arī zemas cenas kvalitatīviem ikdienas un arī iecienītiem zīmolu produktiem,” uzsver Gundega Laugale, “Maxima Latvija” mārketinga direktore.
“Baltijas Zīmola topa” rezultāti tika paziņoti 20.septembra vakarā īpašā apbalvošanas ceremonijā, kas kļuva par noslēdzošo “Baltijas zīmolu foruma” (Baltic Brands Forum) daļu. Zīmīgi, ka līdzās “Maxima Latvija” foruma ietvaros tika godināti arī citi Baltijas mīlētākie un atpazīstamākie zīmoli, kas pieejami virknē “Maxima” veikalu, piemēram, “Ādažu” čipsi, saldējumi “Karlsons” un “Pols”, biezpiena sieriņš “Kārums”, “Spilva”, kosmētikas zīmols “Madara” un sadzīves ķīmijas zīmols “Seal”.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja