“Maxima Latvija” atklāj trīs “Mans veikals” koncepta veikalus Rojā un Rīgā

25. novembris, 2022

Turpinot izvērst vienoto “Mans veikals” konceptu “Maxima” veikalos Latvijā, šonedēļ durvis  vēruši trīs jaunā koncepta veikali – viens Rojā, Selgas ielā 2, savukārt divi – Rīgā, A. Dombrovska ielā 74 un Dzelzavas ielā 6a. Veikali ir piedzīvojuši ievērojamas pārmaiņas un ir pielāgoti apmeklētāju ērtībām, paredzot plašākas veikala telpas un intuitīvāku izkārtojumu. Papildu tam ir ieviesti uzlabojumi, kas ļaus darbiniekiem ikdienas pienākumus veikt efektīvāk.
 
“Straujiem soļiem tuvojas pirmā advente, kad iedegsim pirmo svecīti un sāksim atskaiti līdz gada sirsnīgākajiem svētkiem. Novembrī esam īpaši aktīvi strādājuši, lai, tuvojoties svētku laikam, vēl kuplākam cilvēku pulkam kā reģionos, tā arī galvaspilsētā būtu patīkama iepirkšanās un pieejami paši iecienītākie produkti kopīgai ēst gatavošanai ģimenes un draugu lokā. Līdz ar šo veikalu atvēršanu Rojā un Rīga, “Mans veikals” koncepta veikalu tīkls apvieno jau 81 jaunā formāta veikalu. Aktīvu darbu pie veikalu pielāgošanas vienotajam konceptam turpināsim līdz pat gada beigām, lai ikvienam būtu iespēja iepirkties ikdienai un sagatavoties svētkiem ērtā un pārdomātā veikalu vidē,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
 
“Maxima” vienotā koncepta veikals Rojā atrodas Selgas ielā 2 – pavisam netālu no jūras krasta, savukārt Rīgā “Maxima” veikali atrodas Vecmīlgrāvī, A. Dombrovska ielā 74, netālu no pastaigas zonas un Purvciemā, Dzelzavas ielā 6a, netālu no Rīgas Tehniskās koledžas. Veikalu uzlabošanā Rojā investēti vairāk nekā 64 000 eiro, savukārt Rīgā – vairāk nekā 400 000 eiro.
 
Veikalu tirdzniecības zālēs ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja