Turpinot tirdzniecības tīkla attīstību un klientu iepirkšanās pieredzes uzlabošanu “Maxima” veikalos, šodien durvis vēruši divi jaunā un vienotā “Mans veikals” koncepta veikali Līvānos un Rīgā. Veikali ir piedzīvojuši ievērojamas pārmaiņas un ir pielāgoti apmeklētāju ērtībām, paredzot plašākas veikala telpas un intuitīvāku izkārtojumu. Vienlaikus ir ieviesti arī uzlabojumi, kas ļaus darbiniekiem ikdienas pienākumus veikt efektīvāk.
“Jau vairāk nekā gadu pakāpeniski visā “Maxima” tirdzniecības tīklā ieviešam vienoto “Mans veikals” konceptu. Mums ir patiess prieks par šo veikalu atklāšanu ne tikai tāpēc, ka šie šogad ir pirmie veikali, kuri piedzīvojuši pārmaiņas, bet arī tāpēc, ka ar šo veikalu atvēršanu kopumā jau 90 veikali visā tirdzniecības tīklā ir pielāgoti pēc “Mans veikals” koncepta. Līdz ar veikalu atvēršanu Līvānos un Rīgā, mūsu veikalu klientiem iepirkšanās būs vēl parocīgāka un kārotie produkti būs vēl ātrāk atrodami. Protams, pie paveiktā mēs neapstājamies – šogad turpināsim darbu un uzsvaru liksim tieši uz lielāko formāta veikalu pielāgošanu vienotajam konceptam,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
“Maxima” vienotā koncepta veikals Līvānos atrodas Rīgas ielā 37A, savukārt Rīgā atrodas Čiekurkalna 2. līnijā 25.
Jau ziņots, ka aizvadītā gada laikā “Mans veikals” koncepts tika ieviests 62 “Maxima” veikalos 35 Latvijas pilsētās. Lielākā daļa jeb 40 veikali ir uzlaboti tieši reģionos visā Latvijā, savukārt 20 veikali ir uzlaboti Rīgā. Jaunā koncepta veikalos klientu ērtībām uzstādītas papildu 30 pašapkalpošanās kases, vairāk nekā 800 dažādas jaunas iekārtas (augļu un dārzeņu stendi, smalkmaizīšu vitrīnas, ledusskapji u.c.), kā arī vairāk nekā 200 vertikālās saldētavas.
“Mans veikals” koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zālēs ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviesti jauni un modernizēti aprīkojumi un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima” veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja