Šodien, 16. decembrī, Olainē, ievērojot visstingrāko epidemioloģisko piesardzību, pēc vairāku mēnešu darba durvis ver pirmais “Maxima” jaunā koncepta veikals Zemgales ielā 53, kas, domājot par klientu un darbinieku ērtībām, ir piedzīvojis pārmaiņas un turpmāk darbosies pēc jauna un vienota “Mans veikals” koncepta. Jaunais koncepts paredz, ka veikals ir daudz intuitīvāks, plašāks un ērtāks gan pircējiem, gan darbiniekiem.
“Jau pēc nedēļas teju visas mājas piepildīs piparkūku smarža un ģimenes kopā būšana, tāpēc esam patiesi priecīgi, ka varam ieskandināt šo pirmssvētku periodu ar vēl viena “Maxima” veikala pielāgošanu pēc jaunā un vienotā “Mans veikals” koncepta. Turpmāk “Maxima X” veikals Olainē darbosies un būs pielāgots kā darbinieku, tā arī pircēju ērtībām. Darbinieku ērtībām esam ieviesuši dažādus risinājumus, kas palīdzēs realizēt ikdienas darbus efektīvāk. Turklāt pircējam nebūs vairs jādomā par preču novietojumu veikalā, jo visos jaunā koncepta veikalos tā izkārtojums ir līdzīgs, tādējādi pircējiem ir iespēja preces meklēt intuitīvi. Tieši šīs jaunās pārmaiņas ļaus Olaines iedzīvotājiem un pilsētas viesiem vēl vieglāk atrast nepieciešamās preces, lai jau laicīgi izmēģinātu un noslīpētu svētku galda maltītes,” norāda Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpās ir mainījies izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākajās vietās – veikala sākumā, lai pircēji vienmēr var iepazīties ar labākajiem piedāvājumiem, tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klienta vajadzībām. Atkarībā no veikala formāta iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. Papildus tam ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem veikt tiešos darba pienākumus.
“Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti augstas kvalitātes produkti par pieejamām cenām. Turklāt “Sirsnīga izvēle” kampaņas laikā iecienītākie vietējo ražotāju un pasaules zīmolu produkti pieejami līdz pat 55% lētāk ilgtermiņā.
Informācija medijiem: