“Maxima” februārī pilnveidojusi sešus veikalus vienotajam konceptam

01. marts, 2024

Turpinot tirdzniecības tīkla attīstību, “Maxima Latvija” februārī pilnveidojusi sešus veikalus vienotajam konceptam, turklāt noslēdzot jaunā koncepta ieviešanu arī divās pilsētās Latvijā –  Madonā un Bauskā. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā kopumā investēti vairāk nekā 253 000 eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, vienlaikus nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Februāris ir gada īsākais mēnesis, bet “Maxima” to pavadījusi jaudīgi, turpinot aktīvu darbu pie mūsdienīgas iepirkšanās vides attīstības un pilnveidojot sešus “Maxima X” veikalus vienotajam konceptam četrās pilsētās – Rīgā, Liepājā, Bauskā un Madonā. Arī martā turpināsim iesākto un ieviesīsim jauno veikalu konceptu tādās pilsētās kā Rūjiena, Daugavpils un Baldone. Esam pārliecināti, ka pilsētu viesi un iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo pircējiem tagad būs ērtāk un ātrāk iepirkties, taču darbiniekiem būs efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja