Lai ģimenēm nodrošinātu ikdienas pārtikas produktu grozu ar augstas kvalitātes produktiem par pieejamu cenu, “Maxima” izveidojusi jaunu un vienotu privāto preču zīmolu Well Done, kas klientiem Baltijas valstīs būs pieejams tikai “Maxima” veikalos. Zīmola Well Done klāstā būs iekļauti gandrīz 700 augstas kvalitātes pārtikas produkti par pieejamu cenu salīdzinājumā ar līdzvērtīgiem citu zīmolu produktiem, un tas būs viens no lielākajiem privāto preču zīmoliem Baltijā.
“Viena no “Maxima” prioritātēm ir rūpēties par Latvijas ģimenēm un atvieglot viņu ikdienas dzīvi. Pašreizējā ekonomiskā situācija ir mainījusi cilvēku iepirkšanās paradumus. Cilvēki izvēlas krietni pārdomātākus pirkumus un meklē zīmolus par pieejamākām cenām, kas sniedz tādu pašu produktu kvalitāti, kādu nodrošina labi pazīstami zīmoli, pie kuriem cilvēki ir pieraduši. Well Done ir mērķtiecīgi izveidots, rūpīgi izvērtējot ikvienas ģimenes pašreizējās vajadzības. Pirmkārt, Well Done būs kā orientieris pircējiem veikalā, apstiprinot produkta augsto kvalitāti un vienlaikus nodrošinot pieejamu cenu salīdzinājumā ar līdzvērtīga zīmola produktiem. Otrkārt, Well Done sortimenta daudzveidība ikdienā sniegs iedvesmu katrai dienai pagatavot dažādas maltītes un apmierinās ikviena ģimenes locekļa gaumi,” saka ”Maxima Latvija” mārketinga direktore Gundega Laugale.
Well Done sortimentā iekļauti teju 700 augstas kvalitātes produkti visās pārtikas produktu kategorijās, tai skaitā piena produkti un olas, svaigi augļi un dārzeņi, gaļas un zivs produkti, konditorejas izstrādājumi, saldēti produkti un dažādi citi ikdienai nepieciešami pārtikas produkti ikvienai gaumei. Well Done sortimentā būs iekļauti produkti no uzticamiem un sertificētiem Baltijas valstu un tuvākā reģiona ražotājiem. No šodienas, “Maxima Latvija” veikalos pieejami gandrīz 250 Well Done produkti, un jaunā zīmola produktu klāsts līdz gada beigām pakāpeniski pieaugs līdz teju 700.
Well Done zīmola produktiem ir īpašs dizains, kas nodrošinās klientiem iespēju viegli orientēties veikalos un atpazīt šī sortimenta produktus. Well Done būs lielākais privātais zīmols “Maxima” mazumtirdzniecības veikalu tīklā.
Well Done produkti būs pieejami tikai “Maxima” veikalos visā Baltijā. Latvijā Well Done produkti būs pieejami visos 172 “Maxima” veikalos, tai skaitā X, XX un XXX formāta veikalos.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja