Turpinot tirdzniecības tīkla attīstību, “Maxima Latvija” ar “Maxima X” veikala atklāšanu Rīgā, Liepājas ielā 56 ir noslēgusi veikalu pilnveidošanu maijā. Vienotajam konceptam šomēnes tika pielāgoti kopumā pieci veikali - trīs Rīgā, viens Daugavpilī un Limbažos. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā kopumā investēts vairāk nekā pusmiljons eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, vienlaikus nodrošinot ērtāku darba vidi un patīkamu iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Maija mēnesi esam pavadījuši rosīgi, jaunajam konceptam kopumā pielāgojot piecus veikalus galvaspilsētā un reģionos, turpinot īstenot mūsu šī gada mērķi – teju visus 170 “Maxima” veikalus pielāgot uzlabotam veikalu konceptam. Esam pārliecināti, ka pilsētu viesi un iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo pircējiem tagad būs ērtāk un ātrāk iepirkties, un darbiniekiem - efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un sortimentam. Šobrīd nu jau 142 “Maxima” veikalu apmeklētāji iepērkas vienotā konceptā, pakāpeniski pielāgojot visu tīklu – vasarā pārmaiņas sagaida vēl vairāki veikali, kā arī pilnīga juana veikala atklāšana Baložos, ” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja