Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, šodien, 29. novembrī, durvis vēris atjaunotais “Maxima XX” veikals Daugavpilī, Cietokšņa ielā 60. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti teju 500 tūkstoši eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Īsi pirms pirmās adventes mēs veram durvis atjaunotajam lielākā “Maxima” formāta veikalam Daugavpilī. Šis ir pircēju iemīļots veikals pašā pilsētas centrā un esam gandarīti, ka, tuvojoties svētkiem un gada noslēdzošajam mēnesim, varam uzlabot iedzīvotāju un pilsētas viesu iepirkšanās pieredzi, kā arī nodrošināt īpaši izdevīgus piedāvājumus. Līdz ar veikala atvēršanu Daugavpilī šogad arī citviet Latgalē, tādās vietā kā Krāslavā, Preiļos, Ludzā, Jēkabpilī un Rēzeknē, esam kopumā pilnveidojuši sešus “Maxima X” un “Maxima XX” veikalus. Līdz gada beigām plānojam pielāgot vēl trīs veikalus jaunajam veikalu konceptam Vidzemē un Rīgā, lai vēl plašākam iedzīvotāju lokam būtu iespēja iepirkties ikdienā un sagatavoties svētkiem ērtā un pārdomātā veikalu vidē,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais veikalu koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja