Latvijas lietotne pārspēj pasaules digitālos milžus

19. septembris, 2024

Ierasti visbiežāk lejupielādētāko mobilo aplikāciju topā ir sociālo tīklu, saziņas un video straumēšanas lietotnes. Taču pārsteidzoši strauji “App Store” un “Google Play” platformās līdz pirmajai vietai uzkāpusi mazumtirdzniecības tīkla “Maxima Latvija” lietotne, atstājot aiz sevis ierastos līderus. Šis nebijušais pieaugums ir saistīts ar “Maxima Latvija” kampaņu “123 cenas krīt”, kuras mērķis ir “garšīgā” veidā motivēt cilvēkus, jo īpaši vecāko paaudzi, aizvien vairāk ikdienā izmantot digitālus, līdz ar to arī videi draudzīgākus, risinājumus.
 
Gundega Laugale, “Maxima Latvija” mārketinga direktore skaidro: ”Paradumi ir viena no grūtākajām lieta, ko mainīt ikdienā, vai tas ir par maltītēm, sportošanu vai iepirkšanos. Tāpēc, lai motivētu cilvēkus pāriet uz digitāliem rīkiem mazumtirdzniecības jomā, arvien vairāk atsakoties no plastikāta kartēm, uzsākām unikālu kampaņu “123 cenas krīt”, piedāvājot viszemākās cenas tieši ar PALDIES karti MAXIMA lietotnē. Un šī pieeja ir vainagojusies ar panākumiem. Zīmīgi – kampaņa ir tikko sākusies, bet par “Maxima Latvija” lietotnes jaunajiem lietotājiem ir kļuvuši jau vairāki tūkstoši cilvēki, kas ir par aptuveni 20 reizes vairāk nekā ikdienā, tādējādi arī padarot mūsu lietotni pirmo reizi par visbiežāk lejupielādētāko lietotni Latvijā!”.
 
Kā iegūt lietotnes piedāvājumus
 
Atver MAXIMA lietotni, izvēlies PALDIES pogu ekrāna lejasdaļā un skenē QR kodu, kas atrodas kases ekrānā.
 
Ja vēl neesi MAXIMA lietotnes lietotājs, MAXIMA lietotne pieejama Tava viedtālruņa lietotņu veikalā (App Store, Google Play, AppGallery) un tai vari pieslēgties ar savu esošo plastikāta PALDIES karti.
 
Vairāk informācijas par kampaņu “123 cenas krīt” aicinām skatīt šeit: https://www.maxima.lv/lietotne#cenaskrit 

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja