Katrs otrais klients izmantojis "Maxima" piedāvājumus no Zemo cenu groza
“Redzam, ka “Zemo cenu grozs” ir ieguvis klientu atzinību un, novērtējot īpaši izdevīgos piedāvājumus, pieprasījums pēc atsevišķām precēm pieaudzis pat vairākas reizes. Lai mēs spētu nodrošināt tik izdevīgus cenu piedāvājumus, mēs būtiski investējam zemu cenu nodrošināšanā no savas puses. Attiecīgi vērtējot pirmā mēneša “Zemo cenu grozu” faktisko produktu pārdošanu, klienti produktus kopumā iegādājušies teju par produktu pašizmaksas vērtību. Tāpat aktīvi strādājam ar partneriem, lai nodrošinātu iespējami plašu vietējo ražotāju produktu pieejamību “Zemo cenu grozā” – esam nosūtījuši aicinājumu teju 130 saviem partneriem, kuri pārstāv memorandā minētās 10 kategorijas, ar aicinājumu pievienoties iniciatīvai. Vienlaikus ar savu īpaši zemo cenu piedāvājumu esam iedrošinājuši cenu kritumu konkrētiem produktiem tirgū kopumā, kur pēc “Maxima” zemo cenu piedāvājuma publicēšanas, arī atsevišķi citi tirgus spēlētāji ir samazinājuši cenas konkrētajam produktam. Jāuzsver, ka arī ārpus “Zemo cenu groza” “Maxima” ikdienā nodrošina īpaši izdevīgas pamatcenas kā arī dažādas īstermiņa un ilgtermiņa cenas samazināšanas iniciatīvas un akcijas, ļaujot klientiem plānot savu iepirkšanos vēl izdevīgāk,” norāda Edvīns Lakstīgala, “Maxima Latvija” kategoriju vadības un iepirkumu direktors.
Aktuālais produkta grozs ir pieejams no otrdienas līdz pirmdienai, tā saturs tiek publicēts “Maxima” iknedēļas akciju avīzē un ir īpaši marķēts veikalu plauktos. Papildu informācija par grozā iekļautajiem produktiem pieejama arī “Maxima” mājaslapā, mobilajā aplikācijā, sociālajos tīklos, televīzijā, kā arī citos kanālos.
Jaunākais “Maxima Latvija” zemo cenu pārtikas grozs pieejams šeit: https://www.maxima.lv/zemocenugrozs.