Kā sezonalitāte maina lojalitātes programmu tendences?
“Maxima” šovasar novēro būtisku pieprasījumu pēc sezonālām precēm - klienti aizvien vairāk izvēlas ne tikai sezonai raksturīgus augļus un dārzeņus no vietējiem ražotājiem, bet arī virtuves piederumus, kas palīdz darbam virtuvē ar sezonāliem produktiem. Piemēram, no lojalitātes programmu preču klāsta TOP3 pieprasītākie ir “Berghoff” dārzeņu mizojamie naži, stangas grilēšanai un rokas sulu spiede, kas būtiski iezīmē gadalaika tendences. Savukārt ģimenēm ar bērniem vairāk interesē lojalitātes programmas preces ar “Minionu” simboliku, kur iecienītākie ir trauki, bet mazāk dominē vēlme pēc mīkstajām rotaļlietām, tādējādi norādot par bērnu interesi baudīt maltīti no sev tīkamiem traukiem.
Kopš lojalitātes programmas sākuma maijā iegādāti vairāk kā 100 tūkstoši virtuves piederumu ražotāja “Berghoff” kolekcijas “LEO” produktu uzglabāšanas trauki un piederumi. No tiem pieprasītākās TOP 3 preces ir dārzeņu mizojamie naži, stangas grilēšanai un rokas sulu spiede.
Savukārt ģimenes ar bērniem šovasar labprāt izvēlas piedalīties “Uzmanību! Gatavību! Minioni!” lojalitātes programmā – ļoti iecienīti ir trauku komplekti, kas iegādāti teju 3 reizes vairāk nekā mīkstās mantiņas. Vispopulārākās ir krūzes ar bērnu iecienīto multeņu tēlu, un kuru pārdotais apjoms pārsniedz 10 tūkstošus.
“Lojalitātes programmas izveides viens no galvenajiem mērķiem ir pateikt paldies saviem klientiem. Veids kā to izdarīt praktiski – piedāvāt iespēju iegādāties augstas kvalitātes preces par ļoti īpašām cenām. Jebkuru lojalitātes programmas preču piedāvājumu veidojam pirms tam veicot klientu aptaujas, kā arī vadoties pēc pasaules tendencēm. Šovasar lojāliem klientiem piedāvājam plašu virtuves piederumu izlasi un, analizējot pārdošanas rezultātus, redzam, ka vasara ievieš savas korekcijas – pieprasītākie ir grila piederumi un mizojamie naži, turpretim mazāks pieprasījums pēc zupas karotēm un gaļas āmuriem liecina, ka šie ēdieni vasarā tiek gatavoti ievērojami retāk. Arī bērni apliecina vēlmi pēc savas trauku kolekcijas - tos izvēlas ievērojami vairāk nekā mīkstās mantiņas. Tas nozīmē, ka, pircēju un gada laiku tendencēm ir būtiska loma veidojot šādus piedāvājumus, ko ņemsim vērā arī turpmāk, ” komentē SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Lai nenokavētu iespēju iegādāties savu iecienītāko “Berghoff” kolekcijas virtuves piederumu par īpaši izdevīgu cenu, ikviens interesents ir aicināts piedalīties lojalitātes programmā vēl līdz 7. septembrim. Vairāk par kampaņu un akcijas noteikumiem aicinām iepazīties mājaslapā https://www.maxima.lv/leo.
Savukārt plašāk par “Uzmanību! Gatavību! Minioni!” lojalitātes programmu, kas ir spēkā līdz 28. septembrim, aicinām iepazīties šeit https://www.maxima.lv/minions.
Informācija medijiem:
Liene Dupate-Ugule
SIA "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja
Tālr.: 26425420
e-pasts: liene.dupate@maxima.lv