Jēkabpilī pēc jaunā koncepta pielāgots “Maxima XX” veikals Brīvības ielā 108

11. augusts, 2023

Turpinot attīstīt un ieviest vienoto veikalu konceptu arī lielformāta “Maxima” veikalos visā Latvijā, 10. augustā durvis vēra “Maxima XX” veikals Jēkabpilī, Brīvības ielā 108. Veikala pielāgošanā jaunajam konceptam, tostarp telpu modernizācijā, investēti vairāk kā 250 tūkst. eiro, padarot veikala telpas intuitīvākas un nodrošinot ērtāku darba vidi un īpaši pārdomātu sortimentu, kurā uzsvars vērsts uz svaigo pārtikas preču pieejamību un daudzveidību.
 
“Jau kādu laiku viena no mūsu darbības prioritātēm ir bijusi jaunā veikalu formāta ieviešana un pielāgošana vienotajam konceptam. Vienoto konceptu esam ieviesuši jau vairāk nekā 100 tirdzniecības tīkla veikalos, šogad īpašu uzmanību pievēršot lielākā formāta veikaliem, tajā skaitā reģionos. Esam gandarīti, ka, tuvojoties jaunajam mācību gadam, varam atvieglot Jēkabpils iedzīvotāju ikdienu un piedāvāt pašas nepieciešamākās preces skolas sākumam jau pārveidotā veikalā. Līdz ar vienotā koncepta ieviešanu īpašu uzmanību esam vērsuši gan telpu ērtībām un videi, gan plašam produktu sortimentam un daudzveidībai, lai būtu pieejami tie produkti, ko klienti iecienījuši visvairāk. Esam lepni, ka pēc nedēļas rekonstrukcijas darbiem, arī Jēkabpils plašākais “Maxima” veikals pielāgots vienotajam konceptam un iepirkšanās jēkabpiliešiem un pilsētas viesiem turpmāk būs vēl patīkamāka,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
 
Pēc jaunā koncepta ieviešanas “Maxima” veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviesti jauni un modernizēti aprīkojumi, un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
 
Šobrīd vienotais koncepts ir ieviests jau vairāk kā 100 “Maxima” veikalos visā Latvijā, būtiski pilnveidojot iepirkšanās pieredzi un ērtības Latvijas iedzīvotājiem.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja