Jauna koncepta “Maxima XXX” veikals Skanstē – vairāk nekā pusmiljonu investīcija klientu pieredzē un darbinieku ērtībām

31. jūlijs, 2025

Turpinot attīstīt tirdzniecības tīklu visā Latvijā, šodien, 31. jūlijā, tiek atklāts jaunā koncepta “Maxima XXX” veikals Grostonas ielā 1. Tas ir jau 157. “Maxima” veikals Latvijā, kas pielāgots jaunajam konceptam, un tā pārveidē investēts vairāk nekā pusmiljons eiro. Tā rezultātā radīta mūsdienīgāka, ērtāka veikala vide gan klientiem, gan 60 darbiniekiem.
 
Lai iepirkšanās klientiem būtu vēl ērtāka un ātrāka, par aptuveni 56 % paplašināta veikala pašapkalpošanās kases zona, kurā klientiem tagad ir pieejamas 14 kases ērtākiem norēķiniem. Pārveidota ir arī tirdzniecības zāle – tā kļuvusi plašāka, gaišāka un ar pārskatāmāku preču izvietojumu, kas ļauj klientiem iepirkties intuitīvāk un patīkamāk.
 
“Skanstes apkaime ir dinamiska – blakus ir skolas, sporta centri, vadošu uzņēmumu biroji un daudz ģimeņu, kas ikdienā novērtē iespēju ātri, moderni un kvalitatīvi iepirkties. Lai atbilstu šīs apkārtnes dažādajām vajadzībām, veikalā ir paplašināts svaigās produkcijas klāsts, īpaši izceļot vietējo sortimentu, kas veido ap 50 % no kopējā piedāvājuma. Tāpat vēl plašāka kļuvusi arī svaigo augļu un dārzeņu nodaļa, kā arī esam paplašinājuši saldētās produkcijas sortimentu, nodrošinot plašāku izvēli gan ikdienas, gan īpašiem svētku pirkumiem. Papildu uzmanību esam veltījuši centra un Skanstes iedzīvotājiem un apkaimes biroju darbiniekiem, kuriem steidzīgā ikdienā svarīgi ātri un veselīgi paēst – tāpēc piedāvājam plašu “Meistara Marka” kulinārijas klāstu, un vēl vairāk svaigi ceptu smalkmaizīšu par īpaši izdevīgām cenām,” stāsta Arta Evelīna Timermane, “Maxima Latvija” tirdzniecības departamenta direktore.
 
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja