Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 14. februāri, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis “Maxima X” veikals Liepājā, Siena ielā 3. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 40 000 eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Mums ir patiess prieks, ka gada sirsnīgākajā dienā veram durvis atjaunotajam “Maxima X” veikalam Liepājā, Siena ielā 3. Vienotā koncepta ieviešanu Liepājā sākām jau pirms diviem gadiem, pakāpeniski pielāgojot “Maxima” veikalus visā pilsētā, un esam pārliecināti, ka pilsētas viesi un iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus. Šobrīd jau vairāk nekā pusei “Maxima” veikalu Liepājā ir veikti uzlabojumi, lai pircējiem būtu ērtāk un ātrāk iepirkties, taču darbiniekiem – efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam. Līdz mēneša beigām plānojam pilnveidot vēl divus “Maxima X” veikalus tādās pilsētās kā Madonā un Bauskā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais veikalu koncepts “Maxima” veikalos Liepājā ieviests Siena ielā 3, Lielajā ielā 13, Mirdzas Ķempes ielā 9, Ziemeļu ielā 10, Oskara Kalpaka ielā 74, Cukura ielā 27 un Ganību ielā 167. Turklāt līdz šī gada beigām plānots ieviest jauno veikalu konceptu visos “Maxima” veikalos Liepājā.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja