Investējot vairāk nekā 55 tūkstošus eiro, “Maxima” veikals Daugavpilī piedzīvojis pārmaiņas

15. maijs, 2024

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 15. maiju, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis “Maxima X” veikals Daugavpilī, Piekrastes ielā 29. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 55 tūkstoši eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Esam patiesi priecīgi šajā pavasarī durvis vērt jau otrajam jaunā koncepta “Maxima” veikalam Daugavpilī. “Maxima X” Piekrastes ielā 29 ir jau sestais no astoņiem veikaliem pilsētā, ko esam pielāgojuši vienotajam konceptam. Tādejādi jau tuvojamies noslēdzošo veikalu pilnveidei, kas ir plānota jau šogad. Redzam, ka Daugavpils iedzīvotāji un viesi jau novērtē veiktos uzlabojumus pārveidotajos veikalos, jo jaunais koncepts piedāvā pircējiem ērtāku un ātrāku iepirkšanās pieredzi. Darbinieki, savukārt, var vēl efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja