Šodien, 8. septembrī, pēc vairāku mēnešu darba durvis ver divi jaunā koncepta veikali Gulbenē un Salacgrīvā. Salacgrīvā šis ir pirmais jaunā koncepta veikals, savukārt Gulbenē – otrais, kas, domājot par klientu un darbinieku ērtībām, ir piedzīvojis pārmaiņas un turpmāk darbosies pēc jauna un vienota “Mans veikals” koncepta. Jaunais koncepts paredz, ka veikals ir daudz intuitīvāks, plašāks un ērtāks gan pircējiem, gan darbiniekiem. Abu veikala pielāgošanā, tostarp telpu pilnveidošanā, investēti vairāk nekā 170 tūkstoši eiro.
“Gluži kā visi Latvijas skolēni aizvadītajā nedēļā ir ar pilnu sparu devušies jaunajā mācību gadā, arī mums šis laiks ir bijis darbu pilns. Šodien pēc intensīva vasaras perioda atklājam divus jaunā un uzlabotā koncepta veikalos Gulbenē un Salacgrīvā. Kā veikals Gulbenē, tā arī Salacgrīvā atrodas pašā pilsētas sirdī, tādējādi pozitīvās pārmaiņas veikala vidē jutīs ne tikai reģionu iedzīvotāji, bet arī pilsētu viesi. Līdz ar abu veikalu pielāgošanu varam ar lepnumu teikt, ka šobrīd jau 53 veikali visā Latvijā ir pielāgoti jaunajam konceptam,” norāda Elīna Stībele, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
Otrais “Mans veikals” koncepta veikals Gulbenē atrodas Rīgas ielā 41. Šī veikla pilnveidošanā investēti vairāk nekā 70 tūkstoši eiro. Veikala tirdzniecības zālē ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē.
Savukārt Salacgrīvā “Maxima X” veikals atrodas pilsētas centrā – Vidzemes ielā 3a. Šī veikala uzlabošanā investēti vairāk nekā 100 tūkstoši eiro. Arī šajā veikalā ir veikti dažādi uzlabojumi veikala tirdzniecības zālē – ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus izbūvēta jauna konditorejas ceptuve, lai pircējiem būtu iespēja katru dienu nobaudīt svaigi ceptas maizītes un citus konditorejas produktus.
Abos veikalos ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāmāks preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām. Turklāt “Sirsnīga izvēle” kampaņas laikā iecienītākie vietējo ražotāju un pasaules zīmolu produkti pieejami līdz pat 63% lētāk ilgtermiņā.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja