Investējot vairāk nekā 167 tūkstošus eiro, “Maxima Latvija” atklāj jaunu “Mans veikals” koncepta veikalu Aizkrauklē un Rīgā

23. februāris, 2023

Turpinot izvērst vienoto “Mans veikals” konceptu Latvijā, šodien durvis ver divi “Maxima X” veikali Aizkrauklē un Rīgā. Abu veikalu pārveidē investēti vairāk nekā 167 tūkstoši eiro. Šobrīd Aizkrauklē ir pilnībā pabeigta “Maxima” veikalu pilnveidošana pēc “Mans veikals” koncepta, padarot pircējiem iepirkšanos vēl patīkamāku un ērtāku.
 
“Tuvojoties februāra izskaņai, atklājam vēl divus vienotā “Mans veikals” koncepta veikalus Rīgā un Aizkrauklē. Pilsētu iedzīvotājiem un tūristiem būs iespēja iemīļotākos produktus iegādāties vidē, kur pircējus sagaidīs pārdomāts sortiments, turklāt vienotais veikalu izkārtojums palīdzēs ieekonomēt laiku, iepērkot ikdienai nepieciešamo. Priecājamies par abu veikalu pievienošanos “Mans veikals” pulkam, šajā gadā kopumā esam pilnveidojuši jau 7 veikalus un ar tādu pašu sparu turpināsim iesākto, jo jau martā ieviesīsim pārmaiņas vēl 9 veikalos,” norāda Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
 
“Maxima X” vienotā koncepta veikals Aizkrauklē atrodas Skolas ielā 6, kas ir netālu no tādām iecienītām jauniešu vietām kā Aizkraukles Pētera Barisona Mūzikas skola un Aizkraukles pilsētas bērnu un jauniešu centrs, kopumā tajā investēti 69 500 eiro. Savukārt Rīgas veikala, kurš ir daudzu iedzīvotāju iecienīts veikals ikdienas pirkumiem Lubānas ielā 52, rekonstrukcijā investēti 97 925 eiro, lai padarītu patīkamāku iepirkšanos daudzu iedzīvotāju ikdienas ērtā atrašanās vietā.
 
“Mans veikals” koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zālēs ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, kā arī ir ieviesti jauni un modernizēti aprīkojumi un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima” veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja