Investējot teju 70 tūkstošus EUR, “Maxima X” veikali Rūjienā un Daugavpilī piedzīvojuši ievērojamus uzlabojumus

06. marts, 2024

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 6. martu, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojuši “Maxima X” veikali Rūjienā, Valdemāra ielā 2, un Daugavpilī, Aveņu ielā 35B. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti teju 70 000 eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Mums ir patiess prieks, ka līdz ar siltāka laika iestāšanos, veram durvis diviem atjaunotajiem “Maxima” veikaliem reģionos – Rūjienā un Daugavpilī. Abi veikali ir iedzīvotāju iecienīti – “Maxima” veikals Rūjienā atrodas tuvumā iedzīvotāju apmeklētām vietām – autoostai, Rūjienas novada pašvaldībai, kultūras namam, savukārt “Maxima” veikals Daugavpilī ir jau piektais veikals pilsētā, kurā ieviests jaunais koncepts, tādējādi vairāk nekā puse “Maxima” veikalu Daugavpilī jau ir piedzīvojuši pārmaiņas. Esam pārliecināti, ka pilsētu viesi un iedzīvotāji novērtēs veiktos uzlabojumus, jo pircējiem tagad būs ērtāk un ātrāk iepirkties, taču darbiniekiem būs efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam. Turklāt līdz gada beigām plānojam pielāgot “Maxima X” un “Maxima XX” veikalus arī citviet Latvijā, tostarp arī noslēgt jaunā koncepta ieviešanu Daugavpilī, pilnveidojot vēl trīs veikalus vienotajam konceptam,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja