Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 25. janvāri, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojis “Maxima X” veikals Valmierā, Nākotnes ielā 2. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti teju 70 tūkstoši eiro, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
“Ar “Maxima” veikala atklāšanu Nākotnes ielā mēs noslēdzam jaunā koncepta ieviešanu Valmierā. Esam pārliecināti, ka gan Valmieras iedzīvotāji, gan pilsētas viesi novērtēs veiktos uzlabojumus, jo, pateicoties pielāgotajam veikalu iekārtojumam un vienotajam sortimentam, orientēties veikala vidē būs vieglāk un pircēji varēs iepirkties ātrāk un ērtāk. Arī šogad aktīvi turpināsim tirdzniecības tīkla attīstību, vēršot uzmanību ne tikai uz “Maxima X” formātu veikalu pilnveidošanu, bet arī pielāgojot jaunajam konceptam lielāko daļu no veikalu tīklā esošajiem lielā formāta “Maxima XX” veikaliem, lai neatkarīgi no pilsētas vai reģiona, veikali būtu vienlīdz ērti kā klientiem, tā darbiniekiem. Līdz šī gada beigām jaunajam formātam plānots pielāgot gandrīz visus “Maxima” veikalus Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Raina Anna Ločmele
“Maxima Latvija” pārstāve