Investējot teju 400 tūkstošus eiro, “Maxima Latvija” atklāj piecus jaunus “Mans veikals” koncepta veikalus

19. augusts, 2022

Aizvadīto divu nedēļu laikā “Maxima Latvija” pielāgojusi vēl 5 veikalus vienotajam veikalu konceptam – “Mans veikals”. Viens veikals tika atklāts Siguldā, bet četri – Rīgā. Visu veikalu pielāgošanā kopumā investēti aptuveni 400 tūkstoši eiro, padarot katru veikalu intuitīvāku pircējiem un ērtāku darbiniekiem.
 
“Augusta izskaņa ierasti ir ļoti piepildīts periods, jo cenšamies tvert un izbaudīt pilnvērtīgi vasaras karstās dienas, kā arī sagatavoties jaunajam mācību gadam. Arī “Maxima Latvija” šis laiks ir dinamisks, jo turpinām ieviest “Mans veikals” konceptu un arī iepriekšējās nedēļās esam pielāgojuši vēl 5 veikalus vienotajam konceptam, kas padarīs turpmāku iepirkšanos ērtāku arī pašos “karstākajos” vasaras brīžos. Zīmīgi, ka šobrīd jau 44 veikalu apmeklētāji un darbinieki var teikt, ka “Maxima” ir “Mans veikals” kā reģionos, tā arī Rīgā,” norāda Elīna Stībele, “Maxima Latvija” tirdzniecības tīklu direktore.
 
Četri no pieciem “Mans veikals” koncepta veikaliem ir atrodami Rīgā – Maskavas forštatē, Rītupes ielā 2, Dzirciemā, Dzirciema ielā 51, Mežaparkā, Viestura prospektā 26 un Āgenskalnā, Pilsoņu ielā 1k-1. Šo veikalu pielāgošanai investēti teju 340 tūkstoši eiro. Savukārt piektais veikals ir pieejams Siguldā – Leona Paegles ielā 3. Šī veikala rekonstrukcijā un pielāgošanā, tostarp telpu pilnveidošanā, investēti vairāk nekā 60 tūkstoši eiro.
 
Jaunā “Maxima X” formāta veikala telpas ir pārveidotas pircēju un darbinieku ērtībām. Veikalu tirdzniecības zālēs veikts kosmētiskais remonts, tiek ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED. Ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Kā ziņots iepriekš, līdz gada beigām kopumā plānots pielāgot teju 80 veikalus vienotajam konceptam. Konceptu veikalos ir mainījies telpu izkārtojums, tādējādi izdevīgākie pirkumi būs pieejamākās vietās. Tāpat arī esošais sortiments pielāgots tieši klientu vajadzībām, veikalu plauktos izvietojot tieši tās preces, kuras pircēji ir iecienījuši visvairāk, tādējādi iemīļotās preces varēs rast ceļu uz iepirkumu groziņu vēl ātrāk. “Maxima X” formāta veikalos pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts līdzņemšanai, bagātīgs svaigo dārzeņu un augļu sortiments, kā arī citi iecienīti produkti par pieejamām cenām.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja