Durvis ver “Maxima XX” jaunā koncepta veikals Rīgā

02. novembris, 2023

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, šodien, 1. novembrī, durvis vēris atjaunotais “Maxima XX” veikals Rīgā, Vienības gatvē 113. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 450 000 EUR, padarot veikalu intuitīvāku un plašāku, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.
 
“Gada noslēdzošajā ceturksnī turpinām aktīvu darbu, lai pirms gaidāmajiem svētkiem ieviestu jauno veikalu konceptu vairākos “Maxima” veikalos visā Latvijā. Ar patiesu prieku novembri iesākam ar “Maxima XX” veikala pievienošanos jaunā koncepta veikalu pulkam. Veikala uzlabotais iekārtojums un plašais sortiments padarīs vietējo rajonu iedzīvotāju iepirkšanos ērtu un ātru, ļaujot pārdomāti un izdevīgi sagādāt maltīti visai ģimenei. Papildu tam, veikalā veikti arī tehniskie darbi, lai atvieglotu ikdienu darbiniekiem un iepirkšanos klientiem un veikala darbība būtu vēl ilgtspējīgāka - ir uzstādītas jaunas aukstuma iekārtas, kā arī paplašināta pašapkalpošanās kasu zona. Līdz gada beigām jaunajam konceptam plānojam pilnveidot vēl 5 “Maxima” veikalus dažādos Latvijas reģionos,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
 
Vienotais veikalu koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja