Aicina ziedot maznodrošināto mājdzīvniekiem

19. septembris, 2023

“Maxima Latvija” sadarbībā ar “Latvijas Sarkanais Krusts” un jauno kampaņas atbalstītāju, dzīvnieku maltīšu vairumtirgotāju “Nestlé Purina PetCare” uzsākusi ikgadējo kampaņu “Mīluļu dienas”. Kampaņas ietvaros no 19. septembra līdz 2. oktobrim, iegādājoties dažādu zīmolu suņu un kaķu barību “Maxima” veikalos visā Latvijā, katrs var sniegt atbalstu maznodrošinātajiem iedzīvotājiem un viņu mīluļiem, dodot iespēju dzīvniekiem saņemt pilnvērtīgu ikdienas maltīti. Par katru nopirkto kilogramu dzīvnieku pārtikas 100 grami tiks ziedoti maznodrošināto iedzīvotāju mājas mīluļiem.
 
Iepriekšējās kampaņas ietvaros tika saziedots rekordliels daudzums – 14,7 tonnas barības maznodrošināto mājdzīvniekiem. Pateicoties iedzīvotāju atsaucībai, ar saziedoto barības apjomu bija iespējams nodrošināt 132 331 pilnvērtīgas maltītes. Kampaņas organizatori aicina būt atsaucīgiem arī šīs kampaņas ietvaros un kopā palīdzēt nodrošināt maltītes maznodrošināto iedzīvotāju mājas mīluļiem visā Latvijā.
 
“Mājdzīvnieki ir kā ģimenes locekļi – mīloši un uzticīgi, tādēļ ir būtiski ik dienu par tiem parūpēties un nodrošināt labsajūtu kā pamatā nešaubīgi ir arī pilnvērtīga maltīte. Nevienam nevajadzētu nonākt situācijā, kad ir jāizvēlas starp iespēju nodrošināt sevi vai savu tuvāko ar ēdienreizi, piemēram, finansiālā stāvokļa dēļ. Sadarbībā ar mūsu partneriem un ikvienu no jums, mēs ceram nodrošināt šiem dzīvniekiem atbilstošu aprūpi un pilnvērtīgu barību, lai viņu saimniekiem nav jāstājas grūtas izvēles priekšā. No sirds aicinām arī mūsu veikalu pircējus iesaistīties šajā kampaņā, ziedojot un sniedzot palīdzīgu roku maznodrošināto mājdzīvniekiem saņemt pilnvērtīgas maltītes,” komentē “Maxima Latvija” korporatīvo komunikāciju projektu vadītāja Laura Bagātā.
 
“Mūsu mērķis ir sniegt atbalstu tiem mājdzīvniekiem, kuru saimniekiem ir grūtības nodrošināt pilnvērtīgus dzīves apstākļus saviem četrkājainajiem draugiem. Mājdzīvnieki ir tie, kuri ar savu sirsnību un uzticību veido īstu māju sajūtu, tomēr to uzturēšana rada papildu izdevumus. Pateicoties sadarbībai ar “Maxima Latvija” un jaunajam atbalstītājam “Nestlé Purina PetCare”, varam turpināt sniegt atbalstu mazāk aizsargātām sabiedrības grupām un palīdzēt nodrošināt sabalansētas maltītes viņu mājas mīluļiem. “Mīluļu dienas” ir patiesi sirsnīga un nozīmīga kampaņa, kas dod iespēju katram atcerēties mūsu mīluļu un palīdzības sniegšanas nozīmi,” stāsta “Latvijas Sarkanais Krusts” prezidents Viktors Jaksons.
 
“Mēs, uzņēmums “Nestlé”, esam pārliecināti, ka pilnvērtīgs uzturs un pilnvērtīga dzīve iet roku rokā. Mēs darām visu iespējamo, lai varētu piedāvāt produktus, kuri ne tikai labi garšo, bet arī stiprina veselību un veicina labsajūtu. Šī apņemšanās attiecas arī uz mūsu mājas mīluļiem. Turpinot īstenot mūsu apņemšanos attiecībā uz mājdzīvniekiem un cilvēkiem, kuri par tiem rūpējas, “Nestlé Purina PetCare” sākusi sadarbību ar “Latvijas Sarkano Krustu” un uzņēmumu “Maxima Latvija”, lai sniegtu atbalstu tiem, kam tas nepieciešams. Ar šo sadarbību “Purina PetCare” plāno panākt pozitīvas izmaiņas, piedāvājot būtisku atbalstu cilvēkiem un viņu aprūpē esošajiem mājdzīvniekiem. Mēs apzināmies, ka mājdzīvnieki ir svarīga ģimenes daļa un sarežģītās situācijās mājdzīvnieku labklājība ir ļoti nozīmīga. Apvienojot spēkus ar Latvijas Sarkano Krustu un Maxima Latvija, vēlamies padarīt cilvēku un mājas mīluļu dzīves bagātīgākas un veselīgākas,” norāda Katrīna Mokaite, “Nestlé Baltics Purina PetCare” Mārketinga daļas vadītāja.
 
Kampaņas “Mīluļu dienas” ietvaros no 19. septembra līdz 2. oktobrim aicinām iegādāties “Felix”, “Gourmet”, “Purina ONE”, “Adventuros”, “Darling” un “Friskies” zīmola produkciju “Maxima” veikalos, kur no katra nopirktā barības kilograma, UAB “Nestlé Baltics” ziedos 100 gramus barības mazāk aizsargāto iedzīvotāju mājdzīvniekiem.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja