Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, šodien, 17. augustā, durvis vēris “Maxima XX” veikals Tukumā, Kurzemes ielā 36. Veikala pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 300 tūkstoši eiro. Līdz ar veikala atvēršanu Tukumā ir pilnībā pabeigta “Maxima” veikalu pilnveidošana pēc jaunā koncepta, padarot pircēju iepirkšanos visā pilsētā īpaši patīkamu un ērtu.
“Jaunākais vienotā koncepta veikals Tukumā durvis ver zīmīgā laikā – neilgi pirms jaunā mācību gada sākuma. Jaunais veikala iekārtojums un izvērstais sortiments sniegs pilsētas iedzīvotājiem ne tikai iespēju ērti un parocīgi iepirkties ikdienā, bet arī atvieglos ģimenēm sagatavošanos jaunajam mācību gadam, piedāvājot plašu skolas preču klāstu, vienlaikus rūpējoties par to, lai sagatavošanās skolai būtu pēc iespējas izdevīgāka ģimenes maciņam. No sirds priecājamies par Tukuma “Maxima XX” pievienošanos vienotajam veikalu konceptam, kurā nu jau ir vairāk nekā 100 veikali visā Latvijā,” stāsta Gunita Ķiesnere, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
Vienotais veikalu koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviesti jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums un īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.
Informācija medijiem
Liene Dupate-Ugule
“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja