Investējot vairāk nekā pusmiljonu eiro, pirmajā ceturksnī 13 “Maxima” veikali pielāgoti jaunajam konceptam

16. aprīlis, 2024

“Maxima Latvija” 2024. gada pirmajā ceturksnī  jaunajā veikalu konceptā ir investējusi vairāk nekā pusmiljonu eiro, lai iepirkšanos padarītu vēl ērtāku 13 veikalos. Līdz ar vienoto veikalu konceptu “Maxima Latvija” pilnveido ērtu iepirkšanās vidi pircējiem un būtiski atvieglo darbinieku ikdienu, vienlaikus ieviešot virkni ilgtspējīgu risinājumu Latvijas mazumtirdzniecībā. Pārmaiņas veiktas 10 pilsētās – Baldonē, Daugavpilī, Rūjienā, Bauskā, Madonā, Rīgā, Liepājā, Aizputē, Valmierā un Ogrē. Šobrīd pāreja uz jaunā koncepta veikaliem veikta 80 % “Maxima Latvija” veikalu Latvijā.
 
2024. gada pirmais ceturksnis “Maxima Latvija” ir bijis īpaši darbīgs, paplašinot jauno veikalu konceptu un padarot iepirkšanās vidi ērtu un mūsdienīgu iedzīvotājiem un mūsu darbiniekiem 10 Latvijas pilsētās. Mēs esam priecīgi redzēt, ka veiktos uzlabojumus novērtē gan pircēji, apmeklējot veikalus ikdienā, gan darbinieki, kuri var efektīvāk un ērtāk veikt savus tiešos darba pienākumus. Arī otrajā ceturksnī turpināsim aktīvi attīstīt mazumtirdzniecības tīklu. Kopumā līdz gada beigām plānojam jauno koncepta ieviešanu pabeigt gandrīz visos “Maxima” veikalos Latvijā,” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.
 
Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildu tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.
 
Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga koncepta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja