“Maxima” “Akropolē” par +24% priekšā līdzīgiem veikaliem

13. maijs, 2019

 

 “Lielā formāta veikali ir mazumtirdzniecības “dzinējs” un nozares virzītājspēks. ”Maxima XXX” veikals iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” ir sniedzis būtisku izrāvienu “Maxima” lielā formāta veikalu izaugsmei, kā arī bijis pagrieziena punkts mazumtirdzniecības nozarē kopumā, ieviešot vēl nebijušus standartus. Pirmā darbības mēneša pārdošanas rezultāti, kas par teju ceturto daļu pārsniedz citu salīdzināmu veikalu apgrozījumu mūsu tīklā, apliecina, ka šo veikalu ir iecienījusi tūkstošiem Latvijas iedzīvotāju un novērtējuši veikala sniegtās priekšrocības  - plašu produktu klāstu, ērtu un mūsdienīgu iepirkšanās vidi, jauno gatavo ēdienu līniju, kā arī jaunu pieredzi kopumā, ko sniedz šis veikals. Arī turpmāk, atverot jebkuru jaunu veikalu, centrā būs cilvēks – mūsu klients un darbinieks, sniedzot viņam labāko,” saka Kristīne Āboltiņa, “Maxima Latvija” valdes locekle.  

 

TOP pārdošanas līderi – augļi un dārzeņi

“Maxima XXX” veikala “Akropolē”, kas durvis pircējiem vēra šī gada 4.aprīlī, pirmā darbības mēneša pārdošanas rādītāji atspoguļo aizvien pieaugošo tendenci izvēlēties svaigus un veselīgus produktus. No TOP pirktākajiem produktiem veikalā lielākā daļa ir svaigi dārzeņi un augļi. Pirktāko  dārzeņu vidū ir jaunie kartupeļi, lauku gurķi, tomāti ķekaros, burkāni un sīpoli, savukārt iecienītākie augļi: banāni, āboli, apelsīni, bumbieri un ananasi.

 

Premium produktu pieprasījums aug

Lielo formātu veikalu pircēju vidū aug pieprasījums arī pēc premium segmenta produktiem. “Maxima XXX” veikalā “Akropolē” premium segmenta produkti ir starp pirktākajiem dažādās produktu kategorijās, to skaitā siera, minerālūdens un citu produktu izvēlē. “Maxima Latvija” jau šobrīd ir būtiski papildinājusi produktu klāstu ar vairākiem desmitiem premium produktu, kuriem cenas ilgtermiņā ir samazinātas līdz pat 50%, veicinot augstas kvalitātes izlases produktu pieejamību plašākam iedzīvotāju lokam.  

 

Steidzīgais pilsētnieks izvēlas gatavās maltītes

Ikdienas steidzīgajā ritmā aug arī gatavo maltīšu popularitāte. “Maxima XXX” “Akropole” pircēju iecienītāko “Meistara Marka” gatavo maltīšu vidū ir dažāda veida salāti, to skaitā gaļas salāti, cēzara salāti un salāti ar rupjmaizes grauzdiņiem. Pircēju iecienīti ir kļuvuši arī svaigi ceptie burgeri, jo īpaši dubultais burgers, vistas burgers un liellopa burgers. “Maxima XXX” veikals “Akropolē” ir vienīgais ar unikālu gatavo maltīšu piedāvājumu gardēžiem – svaigi ceptiem burgeriem un beļģu vafelēm, kas tiek gatavoti turpat uz vietas veikalā.

 

“Maxima XXX” veikals “Akropolē” ir lielākais veikals “Maxima” tīklā Latvijā ar 6950 kvadrātmetrus plašu tirdzniecības zāli un par 20% lielāku preču sortimentu nekā citos lielā formāta veikalos. Veikalā ir integrēta virkne stratēģisku inovāciju, to skaitā inteliģentie  risinājumi kā, piemēram, elektroniskās cenu zīmes vairākiem tūkstošiem preču, interaktīvi ekrāni ar informāciju par aktuālākajiem jaunumiem un plašākais jaunās paaudzes pašapkalpošanās kasu tīkls. Veikala tirdzniecības un klientu apkalpošanas komandu veido 200 darbinieki.

 

 

Informācija medijiem:

Liene Dupate-Ugule
SIA "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja
Tālr.: 26425420
e-pasts: liene.dupate@maxima.lv
www.maxima.lv