“Maxima” stratēģija 2025 – izaugsme klientam

14. februāris, 2019

„Maxima Latvija“ jaunā septiņu gadu stratēģija līdz 2025.gadam ir veidota klientiem un darbiniekiem, kuru vajadzībām un novērtējumam ir pakārtota visas uzņēmumu grupas izaugsme, izcilības standarti un investīcijas, kas Latvijā 2019.gadā varētu sasniegt līdz pat 50 miljoniem eiro.

“Mūsu mērķis ir būt klientu novērtētai izvēlei katru dienu, tādēļ 2019.gads būs jaunas pieredzes gads „Maxima“ klientiem. Pērn realizētais pagrieziens ļauj mums šogad īstenot turpmākus pārveidojumus un izaugsmi – turklāt kopsolī ar visas grupas uzņēmumiem Centrāleiropā, kur kopumā mēs plānojam īstenot ambiciozu investīciju programmu vairāk nekā 600 miljonu eiro apmērā. Latvijā vien mēs šogad investēsim līdz 50 miljoniem eiro, uzlabojot klientu iepirkšanās pieredzi, paplašinot veikalu tīklu tuvāk mājām un dažādojot preču piedāvājumu. Vienlaikus ar sortimenta izvēršanu mēs turpināsim nodrošināt zemas cenas pircējiem. Lai šos mērķus īstenotu, viens no būtiskākajiem mūsu darbībā būs efektivitāte, inovācijas un ilgtspējas līderība visos uzņēmuma darbības posmos,” saka “Maxima Latvija” valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.

2019.gadā veikalu tīkla attīstībā “Maxima Latvija” investēs līdz 50 miljoniem eiro, rekonstruējot esošos un atverot jaunus veikalus gan Rīgā, gan reģionos. Viena no prioritātēm būs ātrs un ērts iepirkšanās un norēķinu process, izvēršot pašapkalpošanās kasu tīklu un bezkontakta norēķinu sistēmu, kā arī iepirkšanās iespēju attīstīšana internetā jaunā un uzlabotā veidolā. Būtiska uzmanība tiks vērsta uz ilgtspējīgu iepirkšanos, aizvien vairāk ieviešot videi draudzīgus risinājumus. Viena no prioritātēm ir turpināt arī sortimenta paplašināšanu, iekļaujot vēl vairāk vietējo ražotāju produkciju, kā arī nodrošināt augstākās kvalitātes standartu.

  

Informācija medijiem:

Liene Dupate-Ugule
SIA "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja
Tālr.: 26425420
e-pasts: liene.dupate@maxima.lv 
www.maxima.lv