“Maxima Latvija” prezentēs pētījumu par Baltijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem

10. oktobris, 2019

Mazumtirdzniecības tīkls “Maxima Latvija” šodien prezentēs desmito jubilejas mazumtirdzniecības nozares apskata “Maxima mazumtirdzniecības kompass” pētījumu, kurā tiks apskatīta situācija un iedzīvotāju iepirkšanās paradumi Baltijas valstīs.

Pētījumā tiks apskatīti galvenie ekonomiskie rādītāji Baltijā, mazumtirdzniecības nozares attīstība, kā arī līdzības un atšķirības iedzīvotāju iepirkšanās paradumos.

Par ekonomisko situāciju pasaulē un Baltijā stāstīs “Luminor” ekonomists Pēteris Strautiņš, ar situāciju mazumtirdzniecībā un Baltijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem iepazīstinās “Maxima Latvija” valdes loceklis Viktors Troicins un “Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta direktore Zane Kaktiņa. Konferences noslēguma daļā nākotnes iepirkšanās tendences no antropoloģijas skatu punkta analizēs sociālantropologs, LU Antropoloģijas nodaļas pētnieks Dr. Garēts Hamiltons. Savukārt konferences noslēgumā norisināsies diskusija par mazumtirdzniecības nozares attīstību šodien un nākotnē tehnoloģiju eksperta Kristapa Skuteļa vadībā. Latviju diskusijā pārstāvēs Jānis Vanags, “Maxima Latvija” valdes loceklis, Lietuvu - Andrius Kalašinskas, “StrongPoint” Globālo produktu direktors, un Igauniju - Janne Laik, “Maxima EE” Mārketinga departamenta direktore.

Konference notiks plkst. 11.00 Latvijas Universitātes Zinātņu mājā, Jelgavas ielā 3, Rīgā.

Pētījuma prezentāciju un diskusiju būs iespējams vērot tiešraidē: http://www.leta.lv/onair/embed/b:maxima

Par nozares apskatu “Maxima mazumtirdzniecības kompass”:
“Maxima mazumtirdzniecības kompass” ir visaptverošs mazumtirdzniecības nozares apskats, kurā mazumtirdzniecības tīkla “Maxima Latvija” eksperti ir snieguši savu vērtējumu par situāciju mazumtirdzniecībā un tās attīstības tendencēm nākotnē. Apskats tapis, balstoties uz “Maxima Latvija” datiem, kā arī piesaistot nozares labākos pētniekus no tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centra SKDS un izmantojot datus no Centrālās statistikas pārvaldes un citiem avotiem. Pētījums tika veikts 2019. gada jūlijā un augustā trīs Baltijas valstīs ar pētījumu centra SKDS starpniecību. Tajā piedalījās 1005 Latvijas iedzīvotāji, 1055 Igaunijas iedzīvotāji un 1066 Lietuvas iedzīvotāji vecumā no 18 līdz 75 gadiem.

Informācija medijiem:
Liene Dupate-Ugule
SIA “Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja
Tālr.: 26425420
e-pasts: liene.dupate@maxima.lv
www.maxima.lv