Investējot vairāk nekā 80 tūkstošus eiro, divi “Maxima” veikali Rīgā piedzīvojuši pārmaiņas

10. maijs, 2024

Turpinot izvērst vienoto veikalu konceptu visā Latvijā, sākot ar šodienu, 10. maiju, ievērojamas pārmaiņas piedzīvojuši “Maxima X” veikali Rīgā, Ruses ielā 9, un Latgales ielā 256A. Veikalu pārveidē un jaunā koncepta ieviešanā investēti vairāk nekā 80 tūkstoši eiro, padarot veikalus intuitīvākus un plašākus, nodrošinot ērtāku darba vidi un iepirkšanos iedzīvotājiem.

“Maijs mums ir iesācies darbīgi – ar divu atjaunotu veikalu atklāšanu Ruses ielā 9 un Latgales ielā 256A. Šogad kopumā jaunajam konceptam esam pielāgojuši jau sešus “Maxima” veikalus Rīgā un līdz gada beigām plānojam jauno koncepta ieviešanu pabeigt gandrīz visos “Maxima” veikalos Latvijā. Esam pārliecināti, ka iedzīvotāji un pilsētas viesi novērtēs veiktos uzlabojumus. Jaunais veikalu koncepts piedāvā pircējiem ērtāku un ātrāku iepirkšanās pieredzi, taču darbinieki var efektīvāk veikt savus tiešos darba pienākumus. Līdz šī mēneša beigām plānojam pilnveidot vēl divus veikalus – Daugavpilī un Limbažos” stāsta Evija Grīnberga, “Maxima Latvija” tirdzniecības un ražošanas direktore.

Vienotais koncepts paredz, ka veikalu tirdzniecības zāles ir plašākas un gaišākas, kā arī tajās ir ieviesti dabai draudzīgi tehniskie risinājumi, piemēram, apgaismojums ir nomainīts uz LED, ir ieviests jauns un modernizēts aprīkojums un izmantoti energoefektīvi risinājumi iekārtu izvēlē. Papildus tam, ir ieviests saprotamāks un vieglāk pārskatāms preču izvietojums, īpašie piedāvājumi, kā arī citi jauninājumi, kas vizuāli klientam nav redzami, bet palīdz efektīvāk darbiniekiem ikdienā veikt tiešos darba pienākumus un nodrošināt klientiem patīkamu iepirkšanās pieredzi.

Vienotais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu pircēju vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno “Maxima” veikalu konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams daudzveidīgs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un jaunā, privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.

Informācija medijiem

Liene Dupate-Ugule

“Maxima Latvija” komunikācijas vadītāja